Pagina's

Powered By Blogger

zondag 18 april 2010

Blog aangemaakt en van start



Vanaf vandaag begonnen met mijn eigen blog. Had deze al een tijdje maar deed
er feitelijk nog niets mee. De pagina moet nog wel helemaal goed ingedeeld
gaan worden maar dat komt wel. Bedoeling van deze blog is dat ik zo nu en
dan korte verhaaltjes, gedachtes of wat dan ook schrijf. Gezien mijn brede
maatschappelijke interesse zou dit over van alles kunnen gaan. Inspelen
op de actualiteit, veel over sport en de media.

Kortom alles wat mij bezighoudt. Zaken waarover ik mij verbaas. Maar ook
de nodige ruimte voor humor..

Ik heb de nodige voorbeelden van andere bloggers gezien en vond dat ik er
zelf ook maar eens aan moest beginnen.

Veel leesplezier voor wie het lezen wil.

Jan Willem Kuyt

1 opmerking:

  1. Hoi JW

    Als eerste reactie even dit:

    Natuurlijk is het een kwestie van overmacht als je als WWBer onverwacht langer dan gepland op je vakantie moet verblijven.

    Ook juridich gezien MOETEN WWB afdelingen van gemeentjen daarmee rekening houden.

    Alle WWB rechthebbenden die om bovenvermelde redenen op hun uitkering worden gekrot, kunnen daartegen beroep aantekenen...en dat beroep gaan zij zeer zeker winnen.

    Alvorens de uiteindelijke thuiskomst op Schiphol of andere luchthavens plaatsvind, even de reisorganisatie verzoeken een bevestiging te sturen waarin de reden van vertraging vermeld staat. its very simpel.

    Droet
    Dick

    BeantwoordenVerwijderen